lunes, 7 de noviembre de 2011

Començant el viatge i el blog

Finalment m'he decidit i trobat temps, per a començar el blog que tant familia com amics i jo mateix reclamaveu, per poder anar-me seguint, en aquest projecte que em vaig estar plantejant durant molt de temps, després d'uns mesos força durs, per motius ben diferents.
El projecte en si, és estar una temporada "desconnectat" de la vida rutinària que portava. I donades les circumstàncies personals, vaig trobar el moment i sobretot la decisió, per recollir totes les coses que tenía "obertes", i desplegar veles per viure un temps gaudint i disfrutant de la vida (que només n'hi ha una i s'ha d'aprofitar!!) en uns països que mai hagués cregut que podría visitar.
La meva formació professional (fotògraf) també em va impulsar a decidir-me per mirar d'arribar-me a aquests països tant absolutament diferents a la realitat que he viscut fins ara, i  una bona part del projecte també consta de retratar tot alló que m'aniré trobant per aquests països: gent, paissatges, animals, flors,etc...
Senzillament, tinc ganes de fer fotos de coses diferents i noves per mi, i gaudir de sensacions, cultures,gent, i un llarg etc...
En principi la intenció que tinc és anar cap a l'Àsia. Començant pel Nepal, per després baixar cap a la India, i a partir d'aquí Miyanmar, Laos, Cambodja, Vietnam, Malasia, Singapur i Indonèsia. Però aquest cop, no tinc absolutament res planificat, per tant, tot poc canviar en qualsevol moment...
De moment el que tinc és un bitllet d'avió  pel proper 26 d'octubre, que em portarà al Nepal i el corresponent visat per entrar allà el dia 27 del mateix mes.
A veure què passa!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario